Hockey, Hockey, Hockey

Jag fick en gång höra ”Man ska inte träna när man är sjuk”
Har dragit på mig en förkylning, mindre kul, nekar förstås att den kan blir långvarig. Blev tillsagd idag att jag inte borde träna, vad gör jag då? jo ja tränar, fast de gick inte så bra som väntat, med ett hängigt huvud, en rinnande näsa och ett öga som de värkte bakom så va jag bara med på de tre första övningarna, vill ju gärna kunna spela match på lördag liksom. Vi spelar mot Linden i Eskilstuna, andra seriematchen, ska bli kul!
Hoppas vara piggare på onsdag då det är ännu en träning i ishallen utan 4 väggar och värdekass is, men de går nog bra ändå. hoppas jag.


LHC – SSK 4-4

One comment

  1. Som sagt, man ska inte träna när man är sjuk.
    Om du bara hade lyssnat första gången(och andra, tredje, fjärde osv)

Kommentera

