I hate my life and i wanna die, I aint go not iPhone!

Fast så är ju inte fallet. att jag hatar mitt liv och vill dö. För jag har ju en iPhone.
Däremot har den varit elak mot mig de senaste dagarna. Skulle uppdatera till iOS 4.1 vilket verkade gå fint till en början, men slutade med att alla min appar försvann. Jättekul. Och inte bara de, mitt iTuneskonto ”försvann”. Så efter en massa strul igår och besök hos Telia och Digital Inn idag plus 3 timmar pill med mobilen och iTunes har jag börjat om på ruta 1 med en fabriksåterställd mobil och nytt iTunes konto. dvs alla betalda appar jag hade tidigare har jag inte längre. :( men men, kul att den funkar iaf.
Imorrn är de Filosofi seminarium och sen lov! 10 dagars ledighet sitter inte fel just nu!

One comment

Kommentera

