Ännu obesegrade!

Igår åkte vi bussen mot Stockholm för att möta Segeltorp. De lag vi mötte i Sportex Cup förra säsongen som vi förlorade mot i straffar.
Denna match gick betydligt bättre och jag själv tycker att vi gjorde en riktigt bra match ifrån oss. Min insatts kändes ganska bra, hade några få byten som jag inte vart nöjd med alls. Och måste säga att jag blev lite smått arg när jag träffar kryssribban och är några mm från att göra mål. Attans.
Matchen slutade 2-1 till oss och skottstatistiken blev 43-21 till oss :) Synd att de bara blev 2-1 för vi kunde nog tryckt in några fler mål, de fanns en hel del målchanser om man säger så :)
Efter tredje matchen för denna säsong ligger vi på andra plats efter AIK som leder på målskillnad! Men de hoppas jag att vi ändrar på nästa helg när vi möter dem i Solna!

Minns detta ganska tydligt, lyckades efter lite kamp få ifrån henne pucken :)

Kommentera

