Förlust mot gnagarna

Idag åkte vi mot Ritorps Ishall för att spela mot AIK. ett ganska nervöst möte från min sida. Tidigare under säsongen spelade vi lika mot SSK, AIK vann med 18-0 mot SSK. Dessutom har de vunnit deras andra matcher med minst 7-1 . Obesegrade så att säga. Men vi gick in hårt, eller ah. Resten av laget. fick bara spela ett par få byten, ganska trist. jävligt tråkigt match från min synvinkel men från andras så var de en riktigt rolig match. Laget kämpade på bra och vi förlorade ”endast” med 3-0. Men en förlust i bagaget gör vi oss redo för en ny vecka med träningar och match mot SSK i AXA Sport Center nästa helg.
Bussresan hem blev trevlig med skratt angående raj raj och lite chip!

Imorgon väntar inget speciellt förutom att ta vara på den sista dagen på lovet för på måndag drar skolan igång igen, på måndag har jag även min sista, på 10 veckor, måndagssovmorgon. Specialidrottsteorin drar igång och jag hoppas att de blir kul!

Ibland känns det som jag dissar folk på helgerna och är väldigt asocial, men så är det inte. Under vintersäsongen går hockeyn före allt för mig och vill inte riskera dålig prestation under lördagsmatcher osv.

Första lovet under sista året på gymnasiet är snart förbi, nu återstår jullov, sportlov, påsklov och sen är de klart.

Nu blir det att titta lite mer på serier och film! sånt jag gillar!
Föresten så fyller jag hela 20 år om 90 dagar. Då blir jag ännu mera vuxen, ojrå!

Pepp på Sälen! kommer va coolast i backen med min Caps mössa ;D

Kommentera

