RED & 0-8 Vinst!

Har inte blivit ett inlägg på några dagar, beror säkert på olika orsaker men men.
På onsdagen hade vi studiedag så mellan 1 och 3 spenderade jag lite tid med Burken på Bandyplan, de vart allmänhetsåkning så varför inte inviga det lite tänkte vi. Fick även en Washington Capitals Matchtröja med Ovechkin nr 8 på ryggen av Burken som nyligen kom hem från Shanghai! Senare så kom min kära bror Martin över för att börja med att fixa min dator som hade fått lite problem men efter några sekunders fix så hade duktiga brodern fixat det! Sen började vi jobba på ett hemligt projekt som de märks när vi är klara med det :) Till mat blev de Potatisgratäng och Basilikafilé önskat av Martin och mycket uppskattat av mig, Vid halv 9 vandrade vi inåt stan för att gå på Bio, Snälla Veronica hade kirrat 2 biobiljetter till RED som Martin och jag gick på eftersom Veronica själv hade jobb den dagen. Tackar Tackar. Mycket bra film :)

På lördagen så blev det bussfärd till Södertälje för att möta deras damjuniorer i Axa Sports Center (Scaniarinken). Matchen slutade 8-0 till oss vilket är oerhört kul :) Kan inte påstå att de va min bästa match jag spelat men de funkade, blev bättre mot slutet av matchen. Och jag får bara mer och mer damp på min benskydd, måste skaffa nya snarast, Julafton kom lite snabbare tack?

One comment

Kommentera

