Avenged Sevenfold

Mitt liv är nästan komplett. Sum 41 på torsdag och sen är de bara Blink 182 kvar som jag MÅSTE se.
Igår va det Avenged Sevenfold på Arenan, Fryshuset i Stockholm.
Vi åkte runt halv 2, lite senare än planerat. Vägen upp gick bra, om man tar bort att vi åkte för bi avfarten som inte stod med på vägbeskrivningen osv. Men när vi väl va framme hade vi turen att det fanns parkeringsplatser kvar på fryshusets parkering. Vi gick bort mot Subway för att käka, let me tell ya, VÄRLDENS segaste subway ever. tar 3 timmar på sig, o kidding, och hör inte vad man säger..
Efter lite käka gick vi och ställde oss i kön till konserten. Smarta som vi va så stod vi i jacka, men eftersom vi hade bilen nära kunde vi slänga in dom där när de va dags. Några hade startat sin egen kö, och kön vi stod i va inte som dom hade tänkt, så de blev att flytta hela kön, och sen kan vi ju ha ställt oss mitt i kön istället för sist :)
En halvtimma innan insläpp började de bli mycket tryck i kön, som vanligt.
Insläpp skedde och vi fick hyfsat bra platser i den främre delen, de va en person framför mig :)
Corroded var de som stod för förbandet idag, de va bra!

Efter corroded gick de vi alla väntat på..Med Sound of Silence av Simon & Garfunkel som intro..
Avenged Sevenfold!
Vilket jävla ös, lätt de bästa jag varit på utan tvekan!

Matt Shadows!

Zacky Vengeance!

Synyster Gates!


Zacky Vengeance & Synyster Gates!

Johnny Christ (aka Günther xD)

Har tyvärr ingen bra bild på Mike Portnoy

Sammanfattning: Bästa dagen i mitt liv so far, Bästa konserten jag varit på!
Critical Acclaim live, wunderbar!

Kommentera

