Skola tar på krafterna!

Sitter och försöker plugga till geografi provet jag har imorrn. Jag har aldrig varit den bästa personen på att plugga i tid eller att börja plugga. Klockan är nu 11, jag har läst 2 sidor :)
Har iaf gjort klart filosofin i tid vilket känns bra.
Skolarbete som återstår på ca en vecka:
Labprov i Naturkunskap B
Kinesiska läxa
Kinesiska läxförhör
Miniprov i Naturkunskapen på kost & hälsa
Religionsuppgift  om Islam/Kristendom
Svenska B Tal
Redovisning av tidningsartikel i Nk B
Samhällsredovisning
Filosofiexamination

Idag tränade jag inte pga. värk i kroppen, imorrn har jag ingen träning så det blir att nöta av så mycket jag kan av listan.Torsdag = Eastpak Antidote Tour med bla. Sum 41! Så blir en heldag i Stockholm med Burken ;D

Ta mig tillbaka till lördag nu tack?

Kommentera

