Sälen 2010/2011

Har gått ett tag sen senaste inlägget. detta på grund av att jag helt enkelt har haft annat och göra, eller bara så simpelt som inte orkat skriva., sen kan jag klaga på mitt taskiga minne med.
Innan 2011 började åkte jag till Sälen med 9 polare. Vi va 8 killar och två tjejer, jämn uppdelning känner jag. Men kul hade vi i alla fall! Det blev mycket snowboard och bastu under veckan. Även nyår spenderades där och vi åkte hem den 3e januari. Orkar inte skriva så mycket om vad som hände utan här kommer ett gäng bilder från resan.
Ska försöka vara lite aktivare i uppdateringar i fortsättningen, om det nu händer något intressant såklart.



Kommentera

