Life is good!

Japp, just nu känns allt verkligen bra :)
Häromdan, eller rättare sagt igår, fyllde jag hela 20 år! mycket mycket trevligt måste jag säga.
Dagen var ingen lugn slappa hemma dag utan fylld med diverse aktiviteter!
Det började med att jag blev väckt runt 8, halv 9 av pappa och eva som gjorde det klassiska med att sjunga och ge mig paket :)
Fick de resterade oceans filmerna, 11 och 13, lite godis och sen det allra bästa… En ny dator! Det behövdes verkligen med tanke på hur kass min gamla är. Är superglad över min dator! Det var helt klart den bästa present någonsin :)
Efter att jag öppnat paket och sånt man gör när man fyller år (dvs inget mer för tillfället) åkte jag vidare till Vasahallen där dagens balträning hölls. Måste säga att de går bra ibland, dock blir jag jävligt yr, haha. Sen att ens partner är övertrött och så gör de inte lättare :D men man kan inte va otroligt grymma hela tiden, eller hur?
Direkt efter balträningen satte jag mig på sadeln och trampade vidare på min cykel till ishallen för träning. Vi alla var ganska sega så blev inte så jättebra.
Sen fick jag present av laget och de sjöng för mig! En merci chokladkartong, blir att mumsa på när allt annat godis är slut!
Sen lagades det mat och gästerna kom vid femslaget, gästerna va då familjemedlemmar med respektive partner.
God mat och hembakad tårta, made by me, och 24 presenter (varav 19 var godis och läsk från malin! haha!) och jag hade haft en riktigt bra födelsedag.
Nu är jag 20, gammal nog att handla på systemet, får inte dricka blådåre längre då den inte är för vuxna. Men är fortfarande typ, massa yngre på insidan :)

Utöver att jag är 20 så känns det mesta väldigt bra just nu.
Anmält mig till Street Dance med syrran, kursen startar imorgon.
Hockeyn går bra och denna vecka kommer skridskorna sitta på fötterna alla dagar.
Vi är en poäng från att bli serieledare och gå direkt till final. Detta avgörs vår sista match, om vi nu vinner de nästa två, vilket jag tror vi gör.
Jag har världens bästa kompis som någonsin kan existera.
Balträningar gör mig snurrig och yr men det är kul ändå.
Jag har en ny dator som gör allt så himla mycket slappare ;D
Skolan känns okej och jag ska sträva efter vg i de resterade kurserna.
Life is good.

Lite bilder från födelsedagsfirandet :)
Mina kära syskon va där :)

thumbs up på mat!

va det 20 sa ni?

thumbs up på tårta made by me, det är en capitals away jersey, notera örnen på sidan :) skulle velat fixa blåa konturer på text o siffror men i ran out of time typ.

Imorrn blir det skridsko och slagskott med bror, chilla med syster, street dance med syster, käk med syster :)

Kommentera

