Shake, Shake, Shake, Shake it.

Sportlov.
Det började officiellt idag, dock känns det som man redan varit ledig en hel vecka då jag inte va i skolan i måndags, hade en lektion på tisdagen, två på onsdagen, ingen på torsdagen och jag är ledig på fredagar.
Ibland är det jävligt slappt att gå sista året på gymnasiet, sen har vi de veckor som man bara önskar att alla lärarna kunde gå och dö för att de har alla sina prov och inlämningar nära varandra.
Denna fredag har jag spenderat hemma och med pappa på tornby.
Har rensat klart min hårddisk nu, hade en mapp med ca 7000 filer i som skulle sorteras. Det är klart nu, 12GB åkte i papperkörjen!
På tornby inhandlade jag och pappa nya tapeter till mitt rum, för att jag ville ha det :)
Det blev dessa:

Förhoppningsvis ser den bra ut i mitt rum :)

På senaste tiden har det inte hänt så mycket som är värt att skriva om, inte för att detta va något extra då..
Köpte nya vårdojjor, det va ca 70% rea på dom så jag slog till!
Även fixat skor till balen så de är skönt, nu ska bara klänningen lämnas in för att sys upp då den är för lång.

Imorrn är det bortamatch mot Ormsta, två matcher kvar sen slutspel, vinner vi mot AIK blir vi seriesegrar och går direkt till final.
hoppas hoppas!

 

112 dagar till studenten.

Kommentera

