Hockey, Mobil och Hemsidor!

Lovet började med en match mot Ormsta i Enebyberg, såklart åkte vi hem med en vinst, dock blev det bara 2-1 vi borde gjort fler mål än så tycker jag själv.
Har tappat min mobil lite då och då, inga stora skador, haft en spricka i hörnet ett bra tag. Tror dock det skapas spänningar, och nu så fick den växla mellan -18 till +15 för mycket, så något händer och whops, där sprack glaset! Mindre kul, kostar 2695 att laga. Funderar dock på att gå till försäkringsbolaget, get the cash och gå till ett annat ställe som tar 695/895 beroende på om min digitizer behövs bytas ut. Då får jag dessutom typ 800 kr över, känns inte fel?
Har tränat måndag och tisdag nu, båda har gått helt okej, känns bra, har även gymmat båda dagara så kroppen är lite seg.
Imorrn blir det mindre träning, dvs. ingen. Utan istället kommer syrran med sambo över för att hjälpa mig tapetsera om rummet :)
Utöver det har jag inte gjort så mycket annat på lovet, om man bortser från att jag bygger på en hemsida som är tänkt till laget. Hoppas den kan användas sen :) Blev även tillfrågad av Coach Pat (hockeycoachen i USA för laget jag spelade i där) om jag ville göra en sida till deras lag, han tyckte de skulle va kul för tjejerna att få något eget. Såklart kan jag ställa upp på det, de är ju så himla kul!
Nu blir jag dock arg på att HTML inte gör som jag säger.
Kvar att fixa: Drop down meny, ändra spelarprofiler(kanske), news feed (martin måste ge mig lite uppgifter så de går ladda upp en grej), fotoalbum och sådant.
Låter som ganska mycket, det är det också. Hoppas på att vara klar till slutet på lovet!

Underbart med en skärm som denna :) eller?

Ett smakprov på hemsidan :) Precis fått in en kalender, lite tom men det är väll så den kommer att få se ut :)


Kommentera

