Nya tapeter!

Idag kom syster med sambo hit, Peter skulle hjälpa mig tapetsera om min lila vägg och han gjorde minsann ett bra jobb!
Hjälpte till såklart, tills vi fick åka till rusta och köpa en ny rulle då vi såg att de va två olika nyasner på rulle 1 och 2. ena va grå andra va svart, men låg i samma korg, va fan?
Och de på rusta säger att tapeterna är si billiga för att de inte erbjuder något bra kundservice i princip, och att de är helt upp till kunden att kolla upp så att de är samma, trots att de ligger i samma korg och ser likadan ut, men.. i olika nyanser tydligen? Rusta var helt klart sämst på att vara schysst mot en kund som köpt tapeter. Hon i kassan va iaf medlidande och gjorde de hon kunde.
Men fint blev det iaf, trots att vi fick riva ner det vi satt upp redan (3 våder)
Här är resultatet, före och efter :)

Letar för övrigt efter ett universitet i USA som jag kan söka till, skolan ska ha både hockey och sports management (linjen jag vill plugga)
Har hittat Syracuse University i New York. Kostar bara 55.300 DOLLAR. för ett år.. de jag ska plugga är förmodligen 4 år.. yey…

 

Kommentera

