Hjärnskakning

Jag trodde aldrig själv jag skulle få det men det har jag
Ironiskt nog sitter jag nu vid datorn, som jag inte ska. har varit i skolan, som jag inte bör (gick dock hem) och läser förtillfället en bok, som jag inte heller bör göra.
I lördags åkte jag in i sargen med huvudet först, tyckte en AIK spelare verkade som en bra idé eftersom jag hade pucken.
hade ont i huvudet, tänkte inte mer på det. Dagen efter hade jag åter igen ont i huvudet, vilket jag har ibland så när de va match tog jag två panodil och tänkte inte mer på saken. Det enda jag tänkte på då som var kopplat till smällen var att jag såg sämre än vanligt, dags för nya glasögon tänkte jag därpå.
Dagen efter hade jag fortfarande ont i huvudet, tredje dagen alltså. Såg även sämre och hörde av mig till en som är bekant med hjärnskakningar. Det var bara att åka till akuten och checka läget i huvudet
Efter 6 timmar kom jag hem och hade då fått reda på att jag hade hjärnskakning.Fick göra en cat scan för att kolla om de va blödningar eller frakturer, men det var de inte som tur va.
Va inte i skolan i tisdags, däremot idag, men började må illa och yr samt att huvudet gjorde fördjävulst ont så gick hem.
Ingen dator, inte läsa, ingen tv. va fan ska man göra, speciellt om man inte kan somna för att huvudet gör ont ?
plus, ingen träning förens det är bra. Det är ju semifinal om två veckor…fan.

Här är då precis efter jag blev intryckt i sargen i och bakhuvudet fick ta smällen…

2 comments

    1. Det hoppas jag med!
      Och det suger verkligen att inte få göra något. så man gör det ändå. och mår skit :D

Kommentera

