London!

yea, you heard me right! LONDON.
Den 13 april drar jag med följande sällskap; Charlie, Jonas, Mixo & Burken till den där ön till vänster om oss, fast lite neråt då, England alltså, för att besöka London.
Vi stannar till den 17e och kommer hem den 18e på morgonen.
Kommer bli galet najs!
Taggad till tusen!

Utöver det så försökte jag träna idag, 15 minuter va ungefär vad mitt huvud klarade, sen gick det inte mer. Blir att vila sönder imorrn och sen försöka igen på torsdag, har liksom ett slutspel som väntar på mig på måndag. Vi tar då an Södertälje i semifinal på hemmaplan :)
Sen ska vi åka på cup den 1-3 April, hoppas jag får spela i den. Enligt information kommer alla spelare åka med, men endast ett visst antal kan delta  cupen, de som inte deltar i cupen kommer delta i ett träningsläger som sker exakt samtidigt. Kan bli kul det med om jag inte får spela cupen :)

Förutom det så har jag hamnat lite efter i skolan eftersom jag har hjärnskakning och plugga är inte direkt något min hjärna tycker att jag bör göra. Blir att ta igen allt snabbt och effektivt när huvudet är återställt.

Nu ska jag dricka min kära Cherry Coke och checka lite inför London, mycket som behöver planeras! eller ja, boendet ska bokas och så vidare :)

over&out.

Kommentera

