F U Noodles

För att ta upp det mest aktuella så kommer jag aldrig mer att äta nudlar i sängen igen. klockan var 00:00, jag kokar upp lite nudlar för att jag känner för det. Sätter mig i sängen med min skål fylld med kycklingnudlar, hinner knappast ta en tugga innan jag vippar ut hela skålen med varmt vatten och varma nudlar i sängen. På grund av detta var jag tvungen att bädda om hela sängen, torka madrassen, vilket knappast gick utan att vara hödljudd, så jag vände på den istället. Det är de positiva med att madrassen är 7 centimeter tjock. Fick även slänga mitt übersköna täcke i tvätten :[
Så aldrig mer ska jag äta nudlar i sängen, fick liksom mega varmt vatten på benen :[

Utöver det har min helg varit väldigt bra måste jag säga!
I fredags hängde vi hos Hampus för lite gott käk där en grill var involverad, drack lite, spela singstar och vattenpipa och hade de allmänt chill!  Kom ”hem” runt tre tiden, fick sova hos bästaste så jag inte behövde cykla hem sent på natten.

Lördagen bestod till en början av mycket degande med captain awesome och sedan på kvällen hade captain awesome grill hemma hos sig, vi blev ungefär 11 pers tror jag. Lagom trångt runt matbordet!
Mycket trevlig kväll måste jag säga! Och mitt kätt var otroligt gott! Riktigt skönt att grillandet har fått fart nu när våren är här :]

Idag söndag, har jag fram till två varit hundvakt medan min bror och hans nyblivna sambo veronica har flyttat. Tog hand om Abbie så att hon inte var i vägen när de flytta möbler osv.
Sen blev det balträning i två timmar vilket gick ganska bra, förutom att jag slog i min lilltå, sad story. Efter det blev det hem till brorsans nya lya, hjälpa till att packa upp lite och förflytta tre mindre glada katter till den nya lägenheten.

Kommentera

