London bitches!

Imorrn smäller det, eller rättare sagt idag eftersom klockan har passerat midnatt.
Imorrn, eller idag, vad ni nu vill kalla det åker jag och några grabbs till London för att chilla grovt!
Blir något mega inlägg med awesome bilder och sånt när vi kommer hem igen.

Har packat allt som går att packa dagen innan, resten måste packas imorrn när jag använt det, typ som tandborste och sånt praktiskt.
Ska även dra ner på stan och växla pengar så jag har lite cash med mig.

What to do:
– Packa klart
– Köpa 100 pund att ha i fickan, om något skulle hända. Restenav cashen fixar jag i London
– Se till så att kameran är laddad
– Gå igenom allt för 75e gången så jag inte glömt något.
– Ta bussen till Skavstaför att ta flyget till London
– Chilla grovt i London.

peace out, london here i come!

Kommentera

