USA, i miss you.

Jag saknar USA.
Varför saknar jag USA?
Kan de va för att jag har underbara kompisar där? menar inte att jag inte har det här.
Kan det vara för att allt är så otroligt billigt där och man har faktiskt råd att shoppa?
Kan det vara för att Taco John’s och Taco Bell är så otroligt gott? ”I’ll have a number three, soft shell with sour cream on the tacos please” eller ”I’ll have a number 8, beef, with sour cream on the tacos please” Minns fortfarande vad jag jämt beställde.
Kan det vara för att glassen på coldstone är godare än någon annan glass?
Kan det vara för att hockeyn där var ganska så speciell och jag saknar laget? Inget mot laget här i Linköping, just to be clear.
Kan det vara så att jag gillar att gå runt i Jay Cooke State Park bara för att naturen är så himla härlig och det är svårt för Linköping att slå det? (bild visas nedan)

Jag kan slänga upp många olika anledningar till varför jag saknar USa, mer specifik Minnesota.
Dessutom saknar jag New York. Blir det USA i sommar som planerat blir det först 1 vecka i New York sen två veckor hos the Nelson family!

På tal om något helt annat så är Cougar Town en ganska kul serie.
På tal om något helt annat;
Hockey, Hockey är vad jag älskar att spela och Capitals är mitt lag.
Capitals spelar första matchen mot Tampa inatt (jag vet att ni är intresserade, do i care? nej.) Det är semi i East. Conf. Sjukt taggad!

Sen önskar jag lite att jag hade följt med kompisarna till västkusten, men valde att stanna hemma för att det va nog bättre så, för mig och för några andra.
Tyvärr blir det nog att spendera valborg själv, hemma i lägenheten framför datorn, kan ju ladda ner ne video på en eld eller något. Alla är antigen bortresta eller har andra planer :/

På tisdag börjar sommarträningen med hockeyn, sjukt taggad för det med, gillar att nya tränaren lägger upp sommarträning, har inte hänt många säsonger tidigare. Och jag gillar att den börjar redan i Maj, f yeah!

Jag saknar USA, om ett år och några månader kanske jag är tillbaka för en längre tid. I can only hope so!

over&out.

Hur kan man inte gilla denna natur?

Kommentera

