Känn ingen sorg, för mig Göteborg!

Då va man hemma efter tre dagar i Göteborg med klassen! Mycket trevlig resa där vi bodde på fyrstjärnigt hotell!
Dagen vi kom dit fick vi mycket fritid och kollade på en teater som va sjukt dålig och a waste of my time typ. Men är det obligatoriskt så är det.
På tisdagen var vi på ett sjöfartsmuseeum och Universeum samt åkte paddan.
På onsdagen så gick vi först på ett konstmuseeum och sen hade vi resten av dagen på Liseberg!
Åkte nys Atmos Fear som hade öppnat, tydligen högsta fritt fall i europa, måste säga att det var en sjukt stor besvikelse, bland de tråkigaste jag åkt, knappt kul alltså. Fail på den Liseberg!
När man precis börjat få den där känslan av fallet så va den över. Man åker den en gång för att ha åkt den, sen är den inte värd mer…
Balder blev det ett antal gånger iaf!

Tog 1004 bilder med min kamera och sen tog bea 486 så har ca 1500 bilder från Göteborg i 3 dagar med klassen, de är ganska lätt att komma upp i mycket bilder måste jag säga.

På tal om något annat så är studenten mindre än en månad kvar!
Men inte är det att chilla gärnet innan de inte, utan har sjukt mycket skolarbete att göra.
Dock fick jag de glädjande nyheterna på telefon igår när jag pratade med min kinesiska lärare att jag fick MVG på förra provet, hur glad som helst! har ett till prov nu i veckan, hoppas jag får mvg på det med!


Dagens Outfit med Hampus! haha!

Världens finaste vän! no discussion needed. Utan dig skulle allt va ett kaos just nu!

Kommentera

