6 dagar kvar…

Om 6 dagar så har jag skrivit klart mitt prov i samhällskunskap C, det är de sista provet och de sista skolarbetet jag gör.
Om 6 dagar är jag i princip klar med gymnasiet, de enda som fattas är studenten som sker typ 2 veckor efter!

Har fortfarande en hel del skolarbete kvar, dock har de ju minskat en del sen sist. Det jag är mest orolig över nu är kursprovet i specialidrott på måndag, sjukt mycket att läsa och jag har inte hunnit börja än, blir så när man inte har tid.. men har två hela dager på mig att bara nöta skiten. 100 frågor ska de tydligen vara..

Köpte även en ny cykel igår, de gör mig glad! har fått gå överallt ett tag nu och de har varit lite jobbigt, så nu har jag en cykel jag kan cykla överallt på igen :)

Imorrn ska jag även gå och kolla på när polaren burken dansar bal! då är de bara 2 veckor kvar tills jag själv dansar bal! kommer bli riktigt kul tror jag :)

Nya cykeln då :)

over&out peeps

Kommentera

