1 dag kvar

om en dag är jag klar med gymnasiet, om ungefär 9 timmar sätter jag mig i skolbänken och skriver mitt allra sista gymnasieprov, sen blir de att å reda på betygen i Sv B&C för att sedan cykla hem och göra klart tentan i Estetisk VErksamhet: Multimedia som jag inte läste i ettan. Sen är jag klar med gymnasiet.
10 dagar kvar till jag dansar bal med sjukt bra folk och världens bästa balpartner, och om 16 dagar tar vi studenten, finally säger jag bara. Ett år extra har gjort en ganska skoltrött.

Tjejen är 12 år och sjunger på ett sätt som inte är mänskligt för den åldern.

Kommentera

