Sensation

Har inte blivit mycket uppdaterande på senaste, vilket egentligen bara kan bero på en sak: jag har faktiskt haft något att göra!
Mycket har hänt sen senast och tar upp det lite kortfattat.
Jag har dansat bal, dvs JAG har haft klänning, smink, uppsats hår och hela de kittet vilket inte händer varje dag om man säger så.
Jag har även tagit studenten, finally. Ett år senare än man ska göra det, men de va de värt kan jag lova!
Sen har de även varit väldigt mycket chillande med de bästa folket. Orkar inte skriva något utförligt inlägg men här kommer lite bilder iaf!

glömde nästan, har ju även en ny mobil! HTC Sensation, har lämnat apple för gott och skaffat mig en ny bebis!




Kommentera

