Trodde jag visste..

Trodde verkligen jag visste var jag vill spendera två år innan själv inriktningen börjar.
Jag hade siktat in min på BMCC, men endast för att NYU ligger i samma stad. Vad jag inte tänkte på var att de första åren jag tänkt o läsa på community college endast består av baskursers som alla måste läsa. Detta ger mig så mycket mer valmöjligheter, så nu står det mellan tre städer.
New York City – Bo i staden som aldrig sover, dyra lägenheter och ingen hjälp att fixa boende. men sjukt najs stad
Washington D.C. – sjukt bra hockey och så, inte kollat så mycket på skolan och boende men hockey lockar.
Los Angeles – Det säger väll allt, LA biatch!

Vet inte om jag vill spendera mina dagar vandrandes på avenyerna i new york eller gå på hemmamatcher i verizon center eller glida runt på gatorna i beverly hills och steka galet.

det är svårt att välja var man ska bo :)

Kommentera

