68 timmar

Om 68 timmar lämnar jag landet för lite bättre väder och lite bättre stad. om 68 timmar har jag landat i New York City och möter upp med fint amerikanskt folk som jag ska spendera några dagar i NYC med. Sen blir det avfärd mot Minneapolis med mellanlandning i Milwuakee för att ta oss till norra Minnesota till en betydligt mindre stad där två veckor av awesomeness väntas.
Vädret i NYC ligger kring 30 grader och uppåt och sol, i Minnesota ser de liknande ut fast kring 25 grader. Helt okej!

Har kollat upp lite mer med mobilen och finner det ganska komiskt att 3 kunde berätta för mig vad Telia tog betalt i att laga mobilen men Telia kunde inte. 750 för skärmen och 1500 om lcdn behövde bytas också, det vet jag inte om den behövs.
Ska kolla upp ett ställe i NYC som lagar, är det billigare fixar jag det nog där. Dessutom måste jag skaffa ny baksida då den jag har nu glappar efter skadan.

68 timmar tills man står på JFK och njuter av solen och tar bussen till hotellet på times square. Jag längtar!

Kommentera

