New York City

Har inte blivit någon uppdatering på ett tag, och en ganska bra ursäkt är att jag har varit i new york, och är för tillfället i good ‘ol Minnesota och chillar galet.
New York va lika bra som vanligt, tredje gången jag är där nu och gillar de lika mycket varje gång, nästa gång jag åker dit blir de nog inte lika turistigt som denna gång.
Vi åkte till Washington en dag med vilket va kul, ganska kul berättelse om mitt besök till Washington Capitals affären men den kan vi ta en annan gång.

När jag kom till Minnesota sen överraskade vi familjen jag bodde hos, roligaste va att överraska megan, hon började gråta!
Sen blev jag sjuk, hade influensan eller likannade i två dagar då de va som värst sen avtog de lite och så, nu har jag bara hosta, svullnande i halsen gick ner igår tror jag, kan äntligen svälja utan att de gör ont.

Den nya utbytesstudenten har även kommit hit, hon är från en liten stad i Holland och hon verkar trevligt, ganska tyst men jag förstår henne, de va jag med.
Hon har gått med skor inomhus hela tiden och  ingen har sagt något till henne än, hon har skorna på rummet och byter där. Men hon har nu börjat ta av sig dom så som vi gör.
Googlade faktiskt på de och de är väldigt ovanligt att folk i holland tar av sig skorna så som vi gör så de är ju en vana för henne. Men hon vänjer sig nog vid de med snart, för efter vi va på walmart så lämna hon skorna där vi alla andra ställer de :)

Igår va vi hos Korman och chilla, hon hade inte en aning om att jag va här eftersom hon inte varit på facebook på 2 månader. Hon blev överraskad kan jag säga och de va kul! sen blev de att beställa pizza som vanligt, spela ett kul spel, lite pingis, fussball, air hockey som hon har hemma hos sig, kolla på film och bada hot tub! riktigt najs!
Vi sov över där och dagen efter blev det frukost på Oasis Junction, gott vare, goda pankakor!

Nu ska jag sov för imorrn ska jag, holly och bobbi (uttbytesstudenten från holland) till Albertville för att gå till premium outlet mall som finns där, jättestort outlet köpcenter utomhus! hoppas jag kan hitta något iaf :)

 

Kommentera

