Xbox 360!

Ibland är det väldigt bra att ens systers sambo har alla konsoler man kan tänka sig. Och att han för tillfället bara spelar PS3 gör allt ännu bättre! Jag fick låna hans Xbox 360 med alla spel, så jag tog mig senare ner på stan och fixade NHL ’11 så att jag kan träna så att jag kanske någon dag äntligen kan slå Burken på det. Xbox 360 med 25 spel när man är arbetslös är ganska bra! Försöker även fixa jobb, men det här med personliga brev är jobbigt och jag  vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns som man sitter och fjäskar för en lärare i skolan.

Om 35 dagar börjar en del av mitt liv, NHL. Laugh all you want men hockeyn har blivit en stor del av mitt liv och jag ser fram emot ännu en säsong. om 37 dagar spelar capitals sin första match och jag kommer vara vaken den natten och titta på när världens bästa lag vinner säsongen första match!

Har även ändrat utseendet på bloggen som ni kan se, försöker hitta ett utseende jag verkligen gillar men vet inte om detta är de jag vill ha. Utseendet kan ändras lite då och då tills jag verkligen är nöjd. Funderar även på att betala wordpress för uppdatering av mitt konto så jag kan redigera sidan lite mer fritt än hur låst jag är nu.

Nu blir de tillbaka till mina kära serier och NHL på xboxet, ciao!

3 comments

  1. Men du måste få arslet ur o bara skriva nåt. Just nu är det ju bättre än inget. Flr skriver du inget o inget skickar får du inget jobb…..inget jobb, inga pengar…

Kommentera

