Don’t forget your insoles!

För ett år sedan, och kanske nån månad eller två så köpte jag inlägg till mina skor och skridskor för att minska risken för benhinneinflammation som jag brukade få eller att mina knän skulle balla ur. Mina fötter är inte så stabila utan dessa inlägg och sabbar knän och allt. Fick sluta helt i friidrotten i USA för att jag sprang utan några inlägg i skorna och knäna pallade inte de alls och de gick knappt att gå på över en vecka. I helgen på träningslägret så sprang jag utan mina inlägg för jag tänkte att de är nog lugnt. Tydligen inte. Vänsterbenet är lite fukkat och gör lite ont att gå på, tror det är benhinnan som krånglar så får se hur lång tid de tar innan det blir bra, kände av de i söndags men va lugnt under matchen, men känns värre nu..

 injuries suck, but you gotta suck it up.

 

Kommentera

