7 Season Later…

Igår va de avskedsfest för Karl, Jonas & Hampus som har valt att fly landet till vårt kära grannland Norge. Dom har tagit ett steg in i vuxenlivet och fixat lägenhet där och ska jobba ihop feta cash är de nog tänkt. Det var väldigt trevligt och se folk från gymnasieklassen och så igen, inte sett de så mycket i sommar som man kanske velat.
Det är lustigt hur alla bara flyttar iväg från Linköping, det är inte många kvar här nu och om cirka 10 månader är det min tur med, förhoppningsvis. Om inte allt går helt snett och jag blir fast här, men så ska de förhoppningsvis inte bli.

De senaste två veckorna har jag inte gjort så mycket. Jag har varit på träningsläger en helg med laget i Gnesta, jag har tränat, varit sjuk och varit på avskedsfesten. Dock har jag lyckats ta mig igenom 7 säsonger av Desperate Housewives. På mindre än 2 veckor. Tycker det är ganska bra gjort av mig. Så nu när det är klart blir det att se ifatt de avsnitt jag missat på andra serier och sen försöka fixa något jobb och träna. Nu när jag har mycket tid över så borde jag faktiskt träna mer. Vilket jag verkligen ska försöka ta tag i. Om någon vill träna med mig så äre bara hojta till!

Imorrn blir det att träna hockey under dagen, hälsa på Js mamma på sjukan och förhoppningsvis få lite sidor av scrapbooking gjorda, de va ett väldigt bra tag sedan jag jobbade med albumet och det är dags att bli klar, personen som ska få de flyttar ju om mindre än en vecka!

Nu blir det att klockan halv 4 på natten städa rummet så de är fint och sen sova lite, städa rummet på natten är betydligt roligare än på dagen, plus att de är skönt och vakna upp till ett nystädat rum!

Kommentera

