”Are you gonna say hi or what?!” – ”what!”

En bästa kompis, är en kompis som alltid kommer vara där oavsett om personen i fråga är där eller inte. För några år sedan träffade jag en helt underbar person, den personen finns idag kvar i mitt liv som min allra närmsta och bästaste vän. Jag kan fråga om och om igen hur mitt liv skulle se ut idag om personen i fråga inte skulle varit i mitt liv. Och de svar jag kan komma fram till är att de skulle vara betydligt sämre än vad det är idag. Tack vare denna person har jag blivit till den jag är idag och hade det inte varit för han så hade jag nog varit likadan som jag var i 8an eller så.

Det bästa med att ha en så himla bra vän är att oavsett hur långt ifrån man är varandra och hur lång tid de tar tills man ses igen, kommer det alltid vara lika bra när man ses igen och man plockar upp där man lämnade. Och det känns otroligt skönt att man har någon man kan prata med allt om.

På fredag flyttar min allra bästa vän till Norge och kommer inte se honom så ofta. Kommer bli tråkigt att knappt ses på länge, med tanke på att jag flyttar till LA när han typ kanske flyttar hem från Oslo. Tur att dagens teknik har gett oss möjligheten att slå en signal och prata genom vågor som svävar i luften.

A true best friend lasts forever. No matter what.

 
aaand something completley different…
”Are you gonna say hi or what?!” – ”What!”
Awkward, kul tv-serie o titta på jao!

Kommentera

