SMC!

Idag väcktes man av mindre trevligt ljud, ett jävla oväsen, de river väggen i rummet bredvid mitt sovrum och det låter fan. De börjar klockan 8, borde vara olagligt.
Men efter 2 timmar oväsen somnade jag om och tog mig ur sängen lite innan 14! Det blev upp snabbt och in i duschen för att sedan ta sig ner på stan till 15 för att möta  Bea. Vi tog oss till Espresso House för rådgivning och typ ”möte” med en organisation som hjälper med ansökning till college. Vi fick svar på lite frågor och sådant och nu ska jag bara övertala Bea att vänta till hösten 2012 ;D

Efter gratis muffin och dricka och rådvigning blev det att möta upp med min käre bror som behövde inhandla lite grejer för att sedan åka hem till honom och äta god mat! Fläskfilé i basilikasås med potatisgratäng sitter aldrig fel! sen blev de lite musikdvd tittande á la Rise Against & Avenged Sevenfold och lite NHL ’12 på de.

Tillslut närmade de sig midnatt och jag hoppade på min pappas cykel, då min står i vidingsjö, för att cykla den lång uppförsbacken hem.
Nu sitter jag och kollar på lite lägenheter i Santa Monica och drömmer mig bort till hur de kommer va om ett år. Om ETT år bor jag i Santa Monica, Kalifornien. Va avundsjuka! Ser fram emot det något enormt och vill bara att tiden ska flyga förbi så att det är dags för att packa ner mitt rum så gott de går och flyga över till Los Angeles med mina syskon för lite semester innan jag börjar mitt liv i the City of Angels (los angeles för er som inte fattar).

ca 345 dagar till skolstart och ca 310 dagar till flytt.

Här ska jag bo suckers! (inte på stranden men förhoppningsvis inte många minuter gång ifrån!)

2 comments

    1. Det blir LA, har inte kommit in än men de jag pratat med har sagt att de inte funnits något fall där någon inte kommit in från sverige iaf, isf är de för att de inte kan engelska :) så det ser väääldigt ljust ut :)

Kommentera

