Skada och Fest!

Igår va inte alls min dag, det kändes bara som allt gick snett hela dagen. T.ex. inse att ens legitimation inte finns i plånboken där de alltid varit när man står i kön på systemet. Och vet fortfarande inte vart de är så måste väll skaffa ett nytt.
Men de värsta som hände under gårdagen var på isträningen, vi körde 2 mot 2 och jag vet inte riktigt vad som hände, men kolliderade med Emma, de kändes som nån form av bentackling med tanke på hur hela benet vred sig. Så nu har jag skitont i benet och knät som blev vridet och de gör ont att gå. Blev att gå av isen tidigt.
Blir förmodligen ingen träning för mig imorgon med tanke på hur ont jag har nu så är de nog knappast felfritt imorgon.
Igår va det även Burkens väldigt sena 20års fest som jag tyckte va väldigt lyckad och rolig, men även där hade jag turen och någon tyckte de va kul att dricka av min morgan och ta mina pengar.. De finns så lågt folk ibland så man börjar ju undra va de tänker med..
Men utöver det var de en riktigt bra kväll, och man kom hem lagom till att morgontidningen låg utanför dörren!

Nu blir det en lördag och göra lite nytta, städa rummet noggrant (dammsuga o shit) som pappa bett mig göra ett tag, få klart några personliga brev och handla lite för att laga lite tacos åt mig själv!

Utöver det så säger jag Grattis på födelsedagen till Alexander Ovechkin som fyller hela 25 år idag! (nerd i know)

over&out!

Beer pong! Challe och Adrian tog hem vinsten i den tävlingen!

En otroligt gullig hulken klockan 4 på morgonen eller något, haha :D skapligt pigg!

Kommentera

