Söka jobb, Söka jobb!

Sitter här och söker lite jobb, har 3 inskickade ansökningar just nu och håller på med en fjärde. Det finns inte mycket jobb för de som bara gått gymnasiet direkt, du ska ha flera års erfarenhet eller nån komplicerad utbildning, sen finns ju de här sälj jobben som man helt enkelt inte vill ha. Det är de enda jag inte tänker söka då man hört endast dåligt om de. Eftersom jag bara ska jobba ett år då tanken är att jag flyttar i juli, så kan jag tänka mig nästan vad som helst, hittils har jag sökt till micky d’s, burgar kungen, teknikmagasinet och intersport, som faktiskt sökte en hockeyspelade/hockeyintresserad/brinner för ishockey, att vara säljare på deras hockeyavdelning, perfekt? i think so!
Förhoppningsvis får jag något jobb snart för det börjar bli ganska tråkigt att sitta hemma nu, serierna börjar ta slut!

Förutom de så har en visdomstand bestämt sig för att växa fram så har skapligt ont i käften.

Kommentera

