Don’t regret it if it hasn’t happened yet

Klockan är ganska mycket, snart halv 5 på natten. Jag är ganska van att vara vaken vid den här tiden, de senaste dagarna har jag inte kunna sova alls. Har lagt mig hyffsat vettigt men bara vridit och vänt på mig och inte kunnat somna förrän solen redan stigit och klockan passerar 08.00, sen somnar jag och sover till 2-3. Under den sömnen kan jag dessutom inte sova bra så jag har inte haft ordentlig sömn de senaste nätterna.

Nu har jag kollat klart på Pretty Little Liars säsong 1 och gillar faktiskt serien, ganska glad att Zara & Rach skriver till varandra på facebook om avsnittet de sett och gjorde mig nyfiken på vad det är för serie. Sen kan jag ge lite creds till Meredith som också tipsa mig om serien och sa att den va riktigt bra.

Har inte tränat något sedan i fredags, knät har gjort ont men de börjar släppa, nu känner jag av de när de är ansträngt, eller när benet rör på sig och vrids när jag försöker sova.. Idag var jag iaf och kollade på träningen och körde lite puckteknik eftersom armarna funkar ju ändå som de ska. Imorrn ska jag testa och va med på träningen och se hur det går. Ska köra fullt ut men får se om knät säger stop eller inte. Vill ju gärna vara med på både match och cup i helgen.

Imorgon ska jag även ta tag i lite saker som behövs göras. Ett av de är väll det vanliga att städa rummet. Börjar bli lite stökigt, som alltid. Sen ska jag få klart ett personligt brev och skicka in till en jobbansökan. Hoppas jag kan få ett jobb snart. Och sen ska jag även fylla i lite ansökningar till College och skicka in de så snart de är klara och höra av mig till Rebecka och se vad som ska göras näst.
Goda nyheter, det ser ut som Bea hänkar på till SMC hösten ’12, kommer bli riktigt kul att dela place med henne och hela fadderuttan! Nu vill jag bara ha ett jobb, få massa pengar, fixa lägenhet, åka på semester med syskonen, åka till LA och flytta in och fixa möbler och känna att man äntligen flyttat hemifrån och lever själv utan föräldrarna som ständigt säger åt dig att plocka in disken och inte lämnade på diskbänken.

Utöver de så stör jag mig ganska mycket på en viss person som kommit in i mitt liv mer än innan, jag kan inte riktigt förstå hur man kan vara SÅ högljudd när man äter, jag visste inte att de va möjligt. Personen kan man, enligt mig, ta i små doser, och börjar redan gå mig på nerverna. Juli 2012 får gärna komma snabbare än tänkt.

Grön pre-warp i fejjat och en TMNT snuggie?

Kommentera

