Hate is a strong word, but i really really really don’t like you.

True story.
De märks hur länge jag orkar hålla inne hur mycket jag ogillar din existens just nu men du börjar gå mig på nerverna och med varje dag som passerar blir det bara värre.
Ge mig Kalifornien nu så jag slipper detta ställe och denna person. Det har bara gått  1,5 månad sedan jag kom hem från USA och det började och ni anar inte hur gärna jag önskar jag inte hade åkt hem om jag hade vetat att de hade blivit såhär. Skulle sagt hur jag kände för längesen om de inte var så att jag visste att jag kommer få skit för att säga hur jag känner om situationen.

ca 290 dagar kvar att stå ut…

Kommentera

