Hur bloggen ska se ut…

Vet inte riktigt hur folk ser min blogg i utseende, eftersom jag har en så himla mega epic awesome skärm med hög upplösning ser jag allt som jag vill. men frågan är om ni ser det som jag ser det?
Vet att några bara ser en grå bakgrund, men egentligen ska de se ut såhär:
(huvudsaken är väll att den är snygg för mig! ;D )

Ser ni bara grått, eller som jag ser det?

Jag tror ni förstår vilken hockeyspelare jag gillar iaf, men de finns många många mer! typ knuble green fehr bäckis fleury thomas lundqvist semin och en hel drös mer!

4 comments

    1. okej :) vet inte va jag ska göra för o få de o se bra ut för alla.. alla får helt enkelt köpa nya bra datorer med bättre skärmupplösning :D

Kommentera

