Taco för hela slanten! och en igelkott på de!

Inte speciellt mycket har hänt i helgen. I fredags hade vi fys och träning på is, vi va typ 9 stycken vilket är ganska tråkigt. Precis som tidigare år kan folk inte komma på träningar, men när de väl är match kan alla. oavsett tid och dag. Visst att va en fredag men ändå. Träningen va ju sämst då inga passar satt som de skulle vilket gör de svårt o köra en övning vettigt.
Knät balla ur på fysen, blev in i gymmet och cykla istället, de va visst inte helt friskt ändå.
Onsdagen bjöd också på hockey, typ lika många på träningen, tråkigt tråkigt. Sen har jag åsikter inom träningen och laget som jag inte tänker ta upp utan hålla för mig själv just nu. Dock är det jävligt enerverande att de jämt ska va så.
Nu är de sen lördagskväll och jag har ätit tacos för tredje gången på två dagar. Blir nog tacos imorrn med, man gör de lätt för sig själv när man är ensam hemma.
Imorrn händer inget speciellt. Ska ge mig på ett försök att springa kanske. Måste få en rutin på träning, sömn och kost nu. Vi ger de ett försök iaf.

Inte långt tills jag får träffa min allra bästa kompis igen, helt klart saknad!

I övrigt har jag fått både skridskoskenor och puckar på benet så de ser helt misshandlat ut.
men här har ni en bild på min igelkott jag fick tack vare en skridskoskena som åkte på benet, skin försvann, som tur inte djup nog att de vart sår o shit.

Kommentera

