Duktig Matilda!

Idag känner jag verkligen att jag har varit duktig och tagit tag i lite saker.
Tog mig upp en timma senare än tänk, gick upp klockan halv 11 och vid 12 skjutsade pappa mig ut till Tornby där jag sedan cyklade runt på min cykel och lämnade ut CV& Personligt brev i hopp om att någon dag på ett jobb.
Efter att ha lämnat ut 10 st. de enda jag hade med mig. Så cyklade jag in till stan i blåsten för att ta mig till den Sociala förvaltningen för att ansöka om försörjningsstöd i hopp om att överleva utan jobb tills man får ett. Lämna lite uppgifter och ska bli uppringd imorgon. De tyckte även att jag skulle skriva in mig i arbetsförmedlingen.
Efter de besöket cykla jag hem och skrev ut lite mer CV och sånt för att lämna ut i stan. Lämnade ut 7 stycken inne i stan innan jag gick till arbetsförmedlingen och skrev in mig.
Sen blev det cykel hem för att nu göra lite mat och tagga träning om cirka 3 timmar!

Ska även ta kontakt med Blueberry ang. SMC, va jag ska göra härnäst efter mina papper är ifyllda behöver jag veta. Hoppas de har svar på de!

Känner mig som sagt väldigt duktig idag, tvättat och städat dessutom, multitasking på hög nivå!

har bytt utseende men hockeyspelaren som va med på förra som vissa inte kunde se ska även vara med på denna, så den är egentligen inte bara grå :)

Kommentera

