Det är nog inte menat att jag ska jobba..

Nu har jag sökt totalt 30 stycken jobb.
Jag har gått så långt som att söka i Jönköping, vilket ligger ungefär 1,5-2 timmar med pendeln bort från Linköping där jag bor, va gör man inte för ett jobb liksom.
Håller på med mina ansökningar för socialbidrag med, men dom som har hand om det där är ganska lustiga måste jag säga.
Nu ska jag fortsätta söka jobb, fler i jönköping hoppas jag på att hitta, hoppas att jag kan få något någon gång.
Imorrn ska jag ner på stan och köpa mig en kalender som far min kärt donerat pengar till, även ett cykellyse då han inte gillar att jag inte har något alls.
Ska förmodligen lämna ut lite fler CV då på ställen i Stan, kanske åker till Tornby och lämnar ut lite fler där.

Dagens dåliga – Fick reda på att Ormsta och Segeltorp har slagits ihop till ett lag och det betyder färre matcher för oss och inställda matcher och att vår seriepremiär flyttas fram 3 veckor eller nått sånt. 30 oktober börjar vi nu, borta mot AIK.

Kommentera

