Lite bättre än alla andra

Idag har jag börjat ta tag i massor som måste göras, börjar checka av mer och mer saker på min lilla checklista jag har gjort, lämnade t.ex. äntligen tillbaka en bok som lånades för ett halvår sen men som jag varit för lat att lämna tillbaka så har bara lånat om den på internet, hehe.

Har även tagit på mig lite projekt som ska fixas och de kommer nog bli bra, och collegeansökningarna ska jag se till att ha klart så snabbt som möjligt, väntar bara på svar från Rebecka, min typ, handledare kan man säga. SMC Fall ’12, its gonna be epic.

På tal om SMC så har jag kommit in i andra banor på utbildning och vad jag vill bli. jag VILL plugga grafisk design, de kommer jag högst troligt göra, men försöker lista ut om jag kan vid sidan om eller på något sätt efter mitt A.A i grafisk design transfera till att plugga till paralegal, Paralegal är det som är under advokat, jag vill inte va advokat men inom den branchen skulle jag nog trivas. Det känns som de alltid händer saker. Jag ska bli den nya rachel med personer som harvey och mike ross runt omkring mig. Vet du inte vad jag pratar om, kolla in serien Suits, bra grejer!

Kollar nu igenom massa bilder som ska sorteras och struktureras upp i mappar på dator och hittade denna från när vi va i finland för ett år sen på mumus begravning. En syskonskara som är liiite bättre än alla andra :)

Kommentera

