The City Is At War

De senaste dagarna har det inte hänt mycket, har inte direkt hittat några nya jobb att söka, ett eller två kanske.
I torsdags va jag min bror i Kisa och hälsade på mamma där vi fick massa god mat! Ohmnomnom! Fick med mig en hel del hem också :)
Annars har jag och Virre försökt ordna lite med lagtröjor och de tar sig, förhoppningsvis är de klara till seriepremiären!
Idag blir de en tripp till Rusta för att inhandla mattor till omklädningsrummet och de kanske följer med något annat hem, brukar göra det när pappa följer med ;D

Capitals vann mot Detroit inatt med 7-1, vilket gör dom ännu obesegrade med 7 raka segrar av 7 möjliga!

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort, ciao!
Jag finner ingen anledning till att se normal ut just nu, ibland så får man helt enkelt bjuda på lite mongo!

Kommentera

