Checkboxes everywhere…

image

Ibland funderar jag på hur ja ska hinna med allt jag behöver göra, sen kommer ja på att jag är så arbetslös det går vara. Har med lite info o hjälp fått reda på att ja kan söka jobb inom ett område. Ska ta tag i det imorrn och hoppas på att de går.
Just nu har jag gjort en lång lista med svarta rutor på varje rad där jag ska sätta ett kryss om det är klart. Checklistor är något jag börjat göra för att få lite struktur ord ordning på dagarna och så ja minns va jag behöver göra.
Listan har just nu 22 stycken rutor och kan bli fler, vem vet va jag kan hitta på.

Annars vill jag bata att min allra närmsta vän ska komma hem nu för det finns de dagar då ja önskar jag bara kunde hoppa på cykeln och några minuter senare sitta och prata om det som behövs.

Ja, bilden är suddig med flit, lite privatliv får man väll ha. Dessutom stter färgpennor lite glädje på tråkiga sysslor.

Kommentera

