Bra dag, trots tråkiga nyheter.

Idag har varit en ganska bra dag, inget speciellt har hänt men det har ändå känns bra.
Sov ut, men inte för länge, då jag hade lite brist på sömn sedan natten innan. Sedan blev det att cykla ner till brorsan för att spendera lite quality sis-bro time. Det blev lite NHL och god mat och slappa som vanligt :)
Träningen kändes bra, har varit ganska crappy på senaste och inte alls gått som jag velat men de kändes helt okej idag, hoppas de vänder nu och att de går lite bättre. Ska även försöka få ihop något träningsschema som funkar runt hockeyn. Börjar bli för lat.

Mitt i allt detta fick jag reda på att min systers katt, som jag växte upp med har blivit väldigt sjuk. Hon kom hem till oss är jag va 5 år och är idag 15 år. Min syster sa att hon hade börjat gå in i saker och tog henne till veterinären. Visade sig att hon är obotligt sjuk, blind på ena ögat och sedan halvt blind på andra. troligtvis orsakat av en blödning som blev en tumör och sedan har hon blåsljud på hjärtat. Det finns inget och göra och hon har bara några månader kvar att leva. Även fast hon inte bor hos mig så kommer de bli tomt när hon är borta. Ska skämma bort henne rejält när jag ska bo med henne en vecka när Malin & Peter är i NYC :)

Kommentera

