OT Win helps me sleep at night.

Idag, eller igår, återigen är klockan är midnatt, så spelade vi mot Uppland F17. Vi vann med 7-5, men när jag gick av isen och åkte hem kände jag knappt någon glödje alls över vinsten, varför? För jag spelade en av mina sämsta matcher och är så  onöjd med min insatts som det går att vara. Jag vet inte varför de blev så, försökte och försökte men allt gick skit. Jag är säker på några faktorer som ligger bakom men inget jag tänker ta upp. Offentlig blogg trots allt , så håller de för mig själv.

Kom hem, fortfarande tjurig över min insatts, startar inte datorn direkt utan städar rummet, utan o säga ett ord, dammsugar klockan 10 på kvällen och får de rent. Sen blev det att sätta sig vid datorn och kollar på greys tills hockeyn började.
Klockan är nu 03:15, Caps har precis spelat mot Anaheim Ducks, de låg under med 3-1 men vann i OT med 5-4, 4-4 målet gjort av bäckström med 45 sekunder kvar av ordinarie matchtid och avgörande målet i OT även de gjort av bäckis.

Sitter nu och skriver en önskelista som min syrra ska få så hon kan köpa julklappar åt mig i NYC (:

Trots min urkassa insats idag som jag fortfarande grubblar över vann Capitals och därav kan jag sova gott inatt.
Imorrn äre träning och hoppas de går bättre iaf.

Och imorrn ska Melissa avlivas )’:

Kommentera

