I wish that i could fly, way up in the sky.

Har inte hänt speciellt mycket de senaste dagarna förutom att jag har tagit tag i en serie. En serie som jag inte orkat börja kolla på men valde att titta på nu, och den är väldigt bra. *drumroll* Prison Break. Är snart klar med säsong 2, good shit.

Idag blev de att sova lite för länge in på dagen och planerna gick inte riktigt som tänkt. Men imorgon tisdag ska jag ta tag i lite så mina dagar inte känns helt bortkastade.
först blir det ett samtal till en handledare för att reda ut lite. Sen till skatteverket för att fixa ett papper så jag kan lämna in de sista och komplettera min ansökan hos Socialförvaltningen. Ska försöka göra ett telefonsamtal om ett jobb också och hoppas på det bästa!
Är föresten uppe i 60 sökta jobb, still nothing, kinda blows.

Ska även ta ett beslut om ishockeyn. De märks va som händer.
Just nu känns de som de inte spelar någon roll, får ändå inte möjligheten att utvecklas mer.

Kommentera

