Lite hockey & Lite vänner!

Lite har iaf hänt sedan senaste uppdateringen om mitt liv. Get ready for major update!
I torsdags fick jag som sagt ett samtal från Toys R Us och jag ska börja jobba där den 28e november. Efter samtalet blev det en sväng ner på stan för att möta upp med en efterlängtad vän som sedan följde med mig hem för att äta lite god mat, efter maten blev det åter igen ner till stan för att umgås med lite folk man inte ser allt för ofta, bland annat grabbarna i Oslo, Joel, Olle, Mixo, Robin. Trevlig kväll minsann!

Fredagen började mindre bra av olika anledningar, spenderade då istället 6,5 timma i ishallen. Blev först lite allmänhetsåknings hockey på bandyplan med Burken, Martin & Adam och sen lite randoms jag inte vet vilka det är. Sara joinade även lite senare.
Efter det blev de slö i fiket och träning.
Fredagen bjöd även på match mellan Capitals & Devils, Capitals tog hem en 3-2 vinst. gött!

På lördagen blev det att åka ner till ishallen för att kolla på när mitt lag spelade match mot AIK, jag valde att stå över matchen själv då jag haft lite problem med min fot igen, dock inte samma fot som tidigare. Vi vann med 7-1 och de spelade riktigt bra må jag säga! Dock va de svinkallt i hallen och jag är förvånad att jag har några tår kvar.
Efter matchen skjutsa snälla pappa mig till Jonas som är hemma från Oslo några dagar, där blev de allmänt slöande och mat för att sedan ge oss av till Carro för lite chillfest med; Karl, Hampus, Jonas, David, Crille, Josse, Carro & Lisa. Mycket trevlig kväll måste jag säga! Blev en kortis in till ågatan men jag drog mig hem skapligt för att inte slösa pengar i onödan och kolla in när Capitals mötte Devils igen. Fock fick de stryk med 3-2 efter straffar denna match, sadface.

Dagen har spenderats med världens bästa vän med ett innehåll av tacos och film!

Nu har jag även kollat klart på hela Prison Break, dålig stil av Scofield som måste vara en av de coolaste fiktiva karaktärerna som finns att bara dö sådär.
Good shit vare iaf!

Imorrn ska jag på möte hos Socialförvaltningen, kanske ringa något samtal och hitta något att göra, ciao!

Här kommer några bilder från igår!

 

Kommentera

