En blogg eller mer än en blogg? de är frågan!

Blev en cykeltur till Vidingsjö för lite fika med best friend och lite mat och umgås en sista gång innan han far tillbaka till landet till vänster för att tjäna feta cash.

Nu sitter jag och jobbar lite på en hemsida i photoshop, till mig själv då. Men vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill jag ha en hemsida ”om” mig som är mer än en blogg eller bara en blogg som är snygg? Vill jag ha så att man kolla i ett galleri med bilder eller bara lägga in bilderna i blogginläggen eller båda. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att de ska bli som bäst. Tanken är iaf att den ska vara redo tills jag åker till USA i juli.

Vad tror ni? Bara en blogg, eller lite mer än en blogg?

Här har ni en liten sneak peak, inget är fastställt utan mycket kan ändras, de har de redan gjort fyrahundtrettio gånger.

Kommentera

