Uppe med tuppen, min tupp iaf.

Kanske inte är tidigt för er men för mig var de faktiskt tidigt att gå upp klockan 10:25 för att ta sig till Sociala Förvaltningen för ett möte med min handläggare, va mest information och så, ganska segt. Väntar nu på officiellt beslut och sen kanske man kan få en krona eller två tills första lönen kommer.
Nu har jag tagit tag i lite städande här hemma, ska snart kila till affären och sen blir de nog en sväng till ze best friend för lite fika och så.
Förhoppningsvis ska denna dag inte känns fullt så meningslös som många andra utan hoppas på att få lite grejer gjort.

Igår såg jag föresten två filmer. Först blev de; 30 minutes or less, bra film! Sedan blev det att se The Smurfs, gillade den faktiskt, lite smågullig sådär!

denna bild är över 3 år gammal, sjukt hur snabbt tiden flyger förbi.

Kommentera

