getting ze hair cut 2morro.

Dagen började bra med cykeltur ner till park hotel där Burken väntade på mig så vandrade vi bort till stångebro för lite allmänhetsåkning, Adam och Martin joinade oss även efter en timme. fun stuff!
Sen blev de en del kik på resa till Åre som vi gärna vill att ska bli av, sen fick jag stryk på NHL. IGEN
Runt 6 va de bara att hoppa på cykeln och ta mig hem igen för att få i mig lite mat innan en väldigt sen träning. Jag gillar sena träningar, när jag jobbar kommer jag inte missa så mycket vilket är skönt.
Träningen tyckte jag själv gick förvånansvärt bra för mig själv, det individuella alltså. Sen när det kommer till att spela i kedjor och man återigen klassas som sämst i laget och får spela med sånna som aldrig kan göra de dom ska (inga personliga påhopp utan bara generellt), blir så trött på det. Hur ska jag kunna utvecklas om jag aldrig får spela med någon som faktiskt är där när man ska passa osv? Trodde jag va bättre än fjärde kedjan iaf… obviously not.

Fick ju som sagt in 3k på konto idag, så bjöd mig själv på en väl behövd klipptid klockan 14 imorgon! good shit! Har inte klippt mig på ett halvår (!) så tyckte de va dags.

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda!

Kommentera

