Nyklippt och trevlig helg!

Vad har hänt på senaste då? Jo i torsdags var jag som sagt på min brors jobb hela dagen.
På fredagen så mötte jag upp med Burken & Adam på bandyplan för att spela lite hockey i ungefär 2 timmar, kul kul! några hockeygrabbar och så joinade så de va inte helt borta på isen iaf!
Sedan blev det att åka ner på stan denna fredag för att inhandla nya linser, en julklapp till syrran och allmänt glo runt tills att syster min va klar på träningen. När hon var klar blev det hem till henne för att bjuda Malin&Peter på lite fläskfilé i Chilisås med ris, gott gott!  Och i samband med riktigt god mat blev det att kladda i lite ny färg i huvudet på mig. Så nu är man nyklippt och nyfärgad! jag är nöjd minsann!
Senare på kvällen tog jag mig till Park hotell för att umgås lite med Burken & Charlie som är hemma i Linköping över helgen. Det blev att glo på en film; Take me home tonight. Rekommenderar den faktiskt! Rolig och bra. Det blev även chokladbollsbakande som blev otroligt söta. Men de gick o äta iaf!

Nu lördag: Upp tidigt som satan för att cykla till ishallen för träning 08:00, så tidiga träningar borde vara förbjudet med mig i laget. Hade dessutom sovit skit den natten under de 4 timmar så kallad sömn jag hade fått. Träningen gick åt helvete för min del. När jag kom hem la jag mig i sängen igen och sov till klockan 13! vaknade inte av alarmet klockan 11.
SEN ska ni få höra en jobbig grej, för mig iaf. Min kära bladtejp på klubban har lossnat, jag kör med så kallad BladeTape och gillar inte vanlig tejp, så jag cyklade ut till Team Sportia för att köpa ny till matchen imorrn, finns de någon? Nej. den är slut. Det fanns endast typ, gula och lagmotiv med lag jag inte tänker ha på min klubba.
Vet inte hur jag ska göra men sur blev jag, fick iaf lite julklappar köpa så nu är syrrans klappar klara, skönt!

Nu har jag precis kommit hem från Burken där han, jag, Charlie, Adam, Johannes, Max och lite Mixo har spelat brädspel, först spela vi de amerikanska spelet Apples to Apples som jag har, jag vann! sen blev det lite När & Fjärran, Jag & burken som va i lag vann såklart där! oj oj oj , man är inte lite bra då!

Nu blir de kanske capitals match för att sen sova och tagga inför match mot Linden imorrn!

En före och efter bild på hur håret blev. hade inte klippt mig på ett halvår.
Ja vet, jag är fett cool på bilden till höger.

Kommentera

