Allmänhetsåkning

Födelsedagsfirande för bor igår satt fint! Smörgåstårta och massa kakor mådde magen bra av!
När  jag kom hem från att ha firat bror insåg jag att jag har glömt min laddare till mobilen i ishallen, och ishallen stängde 2 timmar innan jag kom på det. Och mobilen var död. INTE bra.
Det blev en cykeltur ner till Burken som har likadan laddare som mig och sno lite av hans ström och ”titta” på MLG, kollade inte direkt utan satt mest och chilla medan dem tittade på det.
Måndagen gick jag upp före klockan 10 för att lite efter 10 bli hämtad av burken och dra till Team Sportia för att införskaffa en ny klubba till honom, de var dags för lite hockey på bandyplan!
Denna dag var även lite speciell på de visste att Charlie is back in town över helgen och skulle lära sig åka skridskor! Gick inte helt dålig och han ramla bara 2 gånger, och han tyckte de va kul! de gillar vi! När han kommer hem i december förhoppningsvis ska han bli mega pro!
På bandyplanen träffade vi även på gamla klasskamrater vid namn Olle & Jakob! blev lite matchspel på det, kul kul!

Kommentera

