Win win win

Idag hade vi match mot Linden igen, denna gång vann vi inte med 17-0, det blev dock 10-2 till oss. Det var långt ifrån min bästa match, tror att knappt någon sömn o knappt någon mat kan ha varit en orsak till det.
Efter matchen blev de hem, sova nån halvtimma sen ner till stan, köpa kebab till mig och bror och äta den på hans jobb där jag även somnade två timmar i soffan, haha!
Nu är jag i syrrans lägenhet och ska sova där medans hon och peter är i stockholm. Skönt o slippa va hemma ibland!

Nu kollar ja på hockey, caps vs sabres.

image

3 comments

    1. Om jag går med i SP Crew nu i efterhand, gäller Soundcheck party för mig med då? Jag har ju redan en biljett till konserten men inte köpt genom SPCrew

  1. SV: Ja det kan du, om du köper en biljett via SPCrew och är en utav de 50 första som köper en biljett. Detta gäller soundcheck party, vad gäller meet & greet finns ingenting utlagt ännu.

Kommentera

